fan


LOVE

سلامی به گرمای خورشید شهر ما....

حالتون چطوره بروبچ؟

نماز روزه های نگرفتتون قبول ا...

بچه ها شما هم طرفدار اینا هستید یا من فقط این جوری هستم؟ 

مثلا من طرفدار

سلنا و تیلور .................

جاستین و لی مین هو.........

وان دایرکشن................هورا......هورا....

قرمه سبزی(هههه ضد حال بود نه)

لاک های رنگی...........

کفش قرمز .................

الناز شاکر دوست..............

رنگ صورتی............

موبایل اپل.............(چه چیز ارزونی دلم میخواد...........چه ادم کم توقعی هستم من..........)

ولی خدایی تواین لیست دوتا چیز رو خیلی دوست دارم 

اولی: لی مین هو(گو جون پیو ی خودمون تو فیلم پسران برتر از گل)

دومی هم که خیلی دوست دارم گروه وان دایرکشن هست (خدایی گروه 1dرو خیلی دوست دارم و شاید اگه خدا بخاد و خونواده اجازه بدن 18 اگوست برم کنسرتشون رو از نزدیک ببینم.برام دعا کنین...........حتما حتما..........مدیونی اگه دعا نکنی....)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 تير 1394برچسب:,ساعت 11:32 توسط love M| |


Power By: LoxBlog.Com