LOVE

به نام او که همیشه با من است.

گاهی وقتا اگه همه ی دنیا رو هم داشته باشی به آسمون زل می زنی و می گی : مهمون نمی خوای؟

حال من هم این جوری شده.توی این مرز و بوم همه چی دارم دوستای خوب،خونه و موقعیت اجتماعی خوب ،زندگی خوب و دنیای خوب اما دلم بیش تر از همیشه تنگ است.قبل از اینکه بیام اینجا میگفتم این حرفا که دلم تنگه و از این قبیل حرفا همش دروغه.اما حالا می فهمم دروغ حرف من بود نه چیز دیگه ای.وقتی می خواستم برم همه چی رو گذاشتم و رفتم .اما حالا می فهمم منظور این بیت چیه:

دل اگر بهر عزیزان نشود اهی تنگ

نامش هرگز ننهم دل که به آن گویم سنگ

میدونین وقتی خاطره های آدم زیاد می شه دیوار اتاق هم می شه پر از عکس های جور واجور اما آدم دلش همیشه واسه کسی تنگ می شه که عکسش روی دیوار نیست.آره همین جوریه.

چند روز پیش کنار ساحل نشسته بودم . نمی دونم چرا با وجود این همه خوشی که تو این مملکت هست این همه کارهای لذت بخش و این همه جاهای دوست داشتنی چرا دلم همش واسه شیراز و کشورم ایران تنگ میشه.دله دیگه چاره ای نداره .پیش هزار تا پزشک بردمش اما همشون جوابم کردن و گفتن اگه به دوری ادامه بدی میمیری.اما من این حرفا سرم نمیشه .تا ابد سر قول هام هستم .تا زمانی که اونها رو عملی نکنم بر نمی گردم.اره راست می گم بر نمی گردم.

میدونین حال الان من مثله چن بیت آهنگ جدید معین به نام شمال هستش.

هوا ابری و من با چشمای تر 

دوباره بدون تو میرم سفر

...

کدوم ساحل دنج پهلوی تو 

بشینم پی ردی از روی تو

صدف ها ، صدف اوج غم با منه 

دل تنگمو صخره پس میزنه

...

راستش اینجا وجود چند دوست خوب واسه آدم خیلی آرامش بخشه.اونقدر که تا حدی درد آدم رو تسکین میده و یه جورایی مثل مسکن می مونن.

چن روز بعد از رفتن به ساحل با بروبچ رفتیم بالن سواری . جاتون خالی تموم دلتنگی هام یادم رفت .اینجا دوستام خیلی هوامو دارن .

واسه اینکه حال من بهتر بشه به آب و آتیش میزنن.قصد داشتیم واسه تفریح یه هفته به این ور و اون ور بریم اما یه تماس از ایران منو به حالتی وارد کرد که از خدا میخوام واسه هیچکی اتفاق نیافته. اون تماس تمام برنامه هامونو خراب کرد و من با دوستام جوری حرف زدم که اونا فکر کردن من یکی دیگه هستم.بعد ازشون عذر خواهی کردم و یه قرار دیگه گذاشتیم و قول دادم دفعه ی دیگه گوشی و از این چیزا با خودم نبرم.آره این اوضاع ماست.امیدوارم حالم خوب بشه و تو وضعم تغییر حاصل بشه پس تا بعد بای.

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 23 خرداد 1394برچسب:دل,نوشته,,ساعت 13:56 توسط love M| |


Power By: LoxBlog.Com